Gratis thuisbezorgd vanaf 100 euro

 

Bestelinformatie buitenverlichting

 

‘In’ deze webwinkel kunt u niet naar de winkelier toelopen om uw vragen te stellen. Daarom hebben wij ook op deze pagina de meest gestelde vragen & antwoorden - met betrekking tot het bestellen - gebundeld, om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u nog andere vragen hebben: bel of mail gerust.


Hoe stel ik een vraag over een buitenlamp?
Bij elke buitenlamp ziet u een knop ‘vraag over dit product’. Als u hierop klikt, opent zich vanzelf een venster waar u uw naam, mailadres en vraag in kunt vullen. Zodra u klikt op ‘verzenden’ is uw vraag over de buitenverlichting verzonden. U krijgt daarna zo spoedig mogelijk een antwoord.

 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij normale bestellingen heeft een Mister Cash-betaling de voorkeur. Voor bedrijven of afwijkende bestellingen kunt u kiezen uit ‘overmaken na ontvangst van factuur en order’: hiermee kunt u de bestelling overmaken op het bank- of gironummer van BuitenlampenTotaal. Mocht u echter op een nog andere manier willen betalen, dan bieden wij u die mogelijkheid natuurlijk ook: in dit geval kiest u voor 'overmaken na ontvangst van factuur en order', u kunt dan uw betalingswijze aangeven bij ‘opmerkingen’ (onderin het gegevensformulier bij ‘afrekenen’). Indien nodig nemen wij dan contact met u op.

 

Wat is Mister Cash / Bancontact - Banksys?
Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd.

Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.

 

Kan ik zonder e-mailadres bestellen?
Ja, dat kan. Tijdens de kantooruren kunt u telefonisch contact met ons opnemen om een bestelling door te geven.

 

Kan ik een bestelling annuleren?
Uiteraard kunt u bij ons uw bestelling binnen 24 uur annuleren (daarna in overleg). Ook na ontvangst van de buitenlampen kunt u na overleg de meest reguliere buitenverlichting retour sturen. Hiervoor worden echter wel kosten in rekening gebracht. De kosten voor het retour zenden van de buitenlampen komen geheel voor uw rekening.

 

Ontvang ik een orderbevestiging?
Ja, zodra u een bestelling heeft afgerond, ontvangt u binnen een halfuur een automatisch gegenereerde orderbevestiging.

 

*Komen er verzendkosten bij een bestelling?

Wij berekenen voor het verzenden van bestellingen onder de € 100 verzendkosten, bestellingen boven de € 100 worden gratis thuisbezorgd.

Nederland € 7,95

België € 7,95

Duitsland € 8,95

Frankrijk € 14,95

Andere landen € 19,95

 

Ontvang ik een aankoopbewijs?
Ja, u ontvangt altijd de factuur per post. Deze dient u te bewaren als garantiebewijs.

 

Wat is de levertijd van een buitenlamp?
De levertijd van de buitenverlichting verschilt nogal. Indien u een spoedlevering wilt, geef dit dan aan bij opmerkingen: wij proberen de buitenlamp dan zo spoedig mogelijk te verzenden. De direct uit voorraad leverbare lampen hebben een levertijd van enkele werkdagen. Indien een buitenlamp niet op voorraad ligt, dan ligt de gemiddelde levertijd op 7 tot 10 werkdagen. De ambachtelijk vervaardigde buitenverlichtingen kennen een langere levertijd: dit is aangegeven bij de betreffende lampen. Let op, tijdens de vakantie periode kan de levertijd langer zijn dan u van ons gewend bent. Wij sluiten niet tijdens de vakantieperiode maar we zijn wel afhankelijk van de sluitingstijden van onze leveranciers.

 

Hoe krijg ik mijn bestelling in huis?
In het winkelmandje kunt u de keuze maken uit ‘verzending met pakketdienst’ of ‘ophalen’. Bezorgingen laten wij uitsluitend uitvoeren door de goed bekend staande transportdiensten, zoals TNT en DPD. Geef bij een bestelling eventueel uw werkadres of een alternatief huisnummer op, als u niet thuis bent, bezorgen zij het op het alternatieve huisnummer. Indien u voor ‘ophalen’ gekozen heeft, nemen wij contact op met u op als uw bestelling klaarstaat. Deze kunt u dan tijdens onze openingstijden afhalen.

 

Kan ik een bestelling op een ander adres laten leveren?
Ja, u kunt bij ‘alternatief huisnummer’ een ander huisnummer invullen: daar bezorgen wij dan uw bestelling.

 
 

Kan mijn bestelling afgeleverd worden in het buitenland?
BuitenlampenTotaal levert uw bestelling ook af in het buitenland. Voor Europese landen gelden de normale verzendtarieven zoals hierboven bij verzendkosten aangegeven is. Buiten Europa zijn de verzendkosten in overleg.

 

Hoe wordt mijn buitenlamp verpakt?
Wij besteden extra aandacht aan het verpakken, vanwege de breukgevoelige artikelen. Hiervoor gebruiken wij speciale verpakkingsmaterialen.

 

Heb ik garantie op de lamp?

Op alle lampen zit een fabrieksgarantie. De termijn verschilt per type en staat bij elk product vermeld op de informatiepagina. Na aankoop ontvangst u altijd de factuur per post: deze dienst als garantiebewijs.
De buitenverlichting dient wel zorgvuldig te zijn onderhouden met het aanbevolen onderhoudsmiddel.

 
‘Bij BuitenlampenTotaal.be koopt u een buitenlamp zonder één stap te verzetten’